Згідно з чинними нормами законодавства, парфумерно-косметичні товари належної якості не підлягають поверненню або обміну*.
* Стаття 9 Закону України «Про захист прав споживачів» від 12.05.1991 р. №1023-ХII та Додаток №3 до Постанови КМУ «Про реалізацію окремих положень Закону України “Про захист прав споживачів” від 19.03.1994 р. №172 до товарів належної якості, які не підлягають обміну (поверненню), належать: парфумерно-косметичні вироби.
З повним переліком товарів можна ознайомитися за посиланням https://bit.ly/3bBgfyW.
У разі виявлення заводського дефекту товару (наприклад, не працює розпилювач, пошкоджений флакон тощо), ми обов’язково обміняємо його на товар належної якості.
Процедура повернення товару неналежної якості (бракованого товару):
При отриманні товару неналежної якості, покупець може відмовитися на пошті або зробити повернення поінформувавши нас у перші 24 години.
– проінформуйте за номером +380(67) 543-86-71 і повідомте про намір повернути оплачений товар;
– надішліть нам товар перевізником разом із касовим чеком або накладною;
– повернення відбувається за рахунок продавця;
– повідомте № декларації відправленої посилки;
– після отримання товару, протягом трьох днів, ми висилаємо інший товар належної якості або повертаємо гроші на банківську карту, відповідно до вибору покупця.
Адреса для повернення:
м. Кривий Ріг,
Нова Пошта, Поштомат № 46902,
ФОП Камінська Олена Володимирівна
тел. +380(67) 543-86-71.
Також ви можете зробити повернення за адресою:
50024, м. Кривий Ріг, вул. Українська 2а, шоу-рум «HYPNO CASA», з 10:00 до 17:00, окрім Суботи та Неділі.